התגעגעתם? הם חזרו!

עפר גדנקן No Comments on התגעגעתם? הם חזרו!

חזרו למדפים: תפוצ'יפס מקלות ותפוצ'יפס מלח פלפל

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חטיפי תפו'ציפס אהובים במיוחד אצל הצרכן הישראלי. תפוחי האדמה האיכותיים שעוברים תהליך ייצור ייחודי ופשוט שומרים אותו הכי קרוב לתפוחי האדמה, ונכנסים לשקית החטיף האהוב, עליו תברכו בורא פרי האדמה.

לפני כמה שנים השיקה 'עלית' במהדורה מוגבלת את תפו'ציפס מקלות, שמרגיש הכי קרוב לצ'יפס שמכינים במטבח הביתי. החטיף התקבל בחביבות אצל אוהבי התפוחי אדמה והצ'יפס, שנהנו ממנו כחטיף וכתוספת לארוחות. לאור ההצלחה, 'עלית' חוזרת עם החטיף האהוב של תפוצ'יפס מקלות. את המקלות של תפוצ'יפס תוכלו להגיש כתוספת מקורית וטעימה לכל ארוחה.

בנוסף חוזר למדפים במהדורה מוגבלת הטעם האהוב במיוחד – תפוצ'יפס מלח פלפל. מדובר בטעם פופולארי אצל חובבי הצ'יפס בישראל, שעשוי מתפוחי אדמה איכותיים בתהליך פשוט וללא מרכיבים רבים כמו חטיף התפוצ'יפס בטעם טבעי של 'עלית', ובתוספת מלח ופלפל. הכי פשוט שזה נשמע וממש כמו בבית. טעם המלח פלפל מצטרף לשורת הטעמים של תפוצ'יפס: שמנת-בצל, מקסיקני, ברביקיו ודבש שהושק רק לאחרונה והטעם הטבעי, וגם הוא ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

תפוצ'יפס הינו מותג אהוב ומצליח הקיים בישראל כבר למעלה מ- 50 שנה, ומוביל עם נתח שוק של כ- 25.5% משוק החטיפים המלוחים בישראל, שהינו גדול וחזק.

כשרות: בד"צ העדה החרדית (פרווה) – שימו לב לחותמת הכשרות ע"ג האריזה.

להשיג ברשתות השיווק



0 תגובות